22 Eylül 2012 Cumartesi

Benim İçin Önemli Olan Nedir ?

Başarılı olmak , yaptığım her işi kendime göre en iyisini yapmak , kendime göre en iyisini yapayım ki daha mutlu olayım daha mutlu olalım. Misal inşaat işiyle uğraşıyorsam en iyisi ben olmalıyım . En iyisi olmak istememdeki amaç insanları mutlu etmek. Daha kaliteli hizmetler sunabilmek . Restoran işletiyorsam en temizi , lezizi benim restoranım olmalı diye mi düşünüyorum yoksa çevremde bu işi kaliteli yapan pek fazla kurum/kuruluş olmadığı için mi böyle bilmiyorum. Benim için önemli olan nedir ? Ailemin mutlu olduğunu görmek mi , üzülmesini istememek mi ? Dünyada en zengin ben olsam ne fark eder ki ? Para önemli değil demiyorum ama önemsiz de değil .. Parayı istemekteki amaç aldığın hizmetleri daima daha kalitelisini alabilmek , daha rahat yaşamak. Ben ne istiyorum ? Hem fiziksel hem kimyasal diyeceğim şimdi aldığım derslerin etkisinde kalarak ama olmayacak hem içsel hem dışsal olarak güzel , beni ileriye taşıyabilecek bir eş sahibi olmak . Dünyada iyi bir eşin olduktan sonra başka neye ihtiyacın var ki? Para da gelir mutluluk da huzur da kalitede... Ben neden okuyorum ? Sadece '' okuyom ben ya '' demek için değil herhalde . Amaçlarıma araç olsun diye bir işi yapıyorum ama neden en iyisini yapmıyorum ? Ya da tüm insanlık neden böyle düşünmüyor ? Sistemlerde mi yanlışlık var acaba da biz saatlerce kitap başında pinekleyip bu işten nefret ediyoruz ?
        AMACIM ÇOK PARA KAZANMAK DEĞİL , İNSANLARA KALİTEYİ TATTIRABİLMEK.
                                                                   
                                                                                                                             Temmuz , 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder