22 Eylül 2012 Cumartesi

Kim Bu Kapının Arkasındaki ?

Her nefesimde kapımı çalıyor...
Bazan korkuyorum bazen seviniyor...
Kimi zaman kapıyı açmak için son gücümle uğraş veriyorum , kimi zaman o kapı açılmasın diye o kadar istiyorum ki aklıma gelen herşeyi kapı arkasına koyuyorum , adeta onlarla bir duvar örüyorum , mutluluk duvarı. Bilemiyorum ki kim var kapının arkasında, belki içimdeki mutluluktan daha fazlası geldi kapının dışında , bir adım uzağında, ayaklarına kadar gelmiş sadece senin bir adımını bekliyor. Risk almaktan korkuyorsun , bilemiyorsun ki , hadi elinde olanları da alıp götürecek bir yaratıksa...
Kendine de hak veriyorsun ne zaman kapıya baksan farklı bir kapı görüyorsun , bazan tahtadan, eskimiş dokunsan yıkılası bir kapı, kimi zaman , altından yepyeni bakınca adeta gözlerin kamaşıyor. Düşünmeden edemiyorsun acaba kapının arkasındakinden mi kaynaklanıyor...
Kimdir bu neden kalp atışlarımı hızlandırıyor ?

                                                                                                                     
                                                                                                                                  15.06.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder