23 Aralık 2012 Pazar

2012 Yılında kendime en çok sorduğum sorular.


-Enerjimi neye harcıyorum ?
-Hatalarım neler ?
-Hatalarımdan bir şeyler öğreniyorsam hata yapmaktan neden bu kadar korkuyorum ?
-Neden bazen çabucak heves kaybı yaşıyorum ?
-Hayat o kadar kısaysa neden sevmediğimiz o kadar şeyi yapıyor ve yapmadığımız o kadar şeyi seviyoruz?
-Birşeyleri doğru yapma konusunda mı yoksa doğru şeyleri yapma konusunda mı daha endişeliyim ?
-Endişelerle  dolu bir dehâ mı yoksa neşeli ve basit bir insan mı olmayı tercih ederim ?
-Neden ben benim ?
-Arkadaş olarak isteyeceğim türden bir arkadaş mıyım?
-Henüz istediğimi başaramamışsam kaybedecek neyim var?
-Sevgiyi destekleyen bu kadar kurum/siyasi parti/topluluk varken neden bu kadar kötülükler yapılıyor , neden savaşlar var ?
-Hangi becerilere sahibim ?
-Ulaşmak istediğim hedefler neler ?
-Sonuç nereye varacak , toprak olmayacak mıyız ?
-Geliştirmem gereken yönlerim neler ?
*Tam olarak ben kimim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder